پنجمین دوره رویداد تخصصی کارآفرینانه «چکاوک پلاس» در حوزه علوم انسانی با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد

۲۹ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۲ کد : ۱۹۸۰۶ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۴۴۹
پنجمین دوره رویداد تخصصی کارآفرینانه «چکاوک پلاس» در حوزه علوم انسانی با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد

پنجمین دوره رویداد تخصصی کارآفرینانه چکاوک پلاس در حوزه علوم انسانی که با هدف فرهنگ سازی و آشنایی دانشجویان و دانش‌آموختگان علوم انسانی با الفبای کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار، همچنین ایجاد ارتباط متقابل بین دانشگاه، صنعت و جامعه در حوزه علوم انسانی و اجتماعی در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد، با معرفی برگزیدگان این رویداد به کار خود پایان داد.
این رویداد با حضور صد دانشجو در قالب 9 تیم اندیشه ورز، پرتلاش و نوآور در قالب برگزاری کارگاه‌های عمومی و تخصصی در مدت سه هفته برگزار شد. دانشجویان شرکت کننده در پنجمین دوره رویداد تخصصی کارآفرینانه چکاوک پلاس در حوزه علوم انسانی با مراحل مختلف راه اندازی کسب و کار از ایده پردازی تا نحوه ارائه و جذب سرمایه گذار آشنا و در پایان نیز سه تیم به عنوان تیم های برگزیده اول تا سوم معرفی شدند.

اسامی تیم های برگزیده:
برگزیده اول: تیم نیتروتلنت از دانشگاه علامه طباطبائی
برگزیده دوم: تیم ضربان یار از دانشگاه علامه طباطبائی
برگزیده سوم به صورت مشترک: تیم رواپ از دانشگاه علامه طباطبائی و تیم هومیک

بر اساس این گزارش مهمترین جایزه ای که به تیم های برتر تعلق می گیرد این است که در مرکز نوآوری دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه، سه فضای اختصاصی در اختیار آنها قرار داده می شود تا بتوانند فرایند کسب و کار خود را با حمایت و هدایت استادان و دانشگاه علامه طباطبائی، توسعه دهند.
گفتنی است پنجمین دوره رویداد تخصصی کارآفرینانه چکاوک پلاس در حوزه علوم انسانی به همت مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه علامه طباطبائی  با همکاری شرکت کسب و کارهای نوآورانه جهش و به میزبانی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی این دانشگاه، از 4 تا 25 آبان ماه 1401، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه میزبان دانشجویان علاقه مند به حوزه نوآوری و کارافرینی بود.
لازم به ذکر است تیم های برتر می توانند جهت استقرار و بهره مندی از امکانات مرکز کارآفرینی و نوآوری درخواست خود را به شکل مکتوب به این مرکز ارائه نمایند.